24 Ağustos 2009 Pazartesi

walt nerd balon

bir barda limonata gibi birşey içiyorum. sonra bir anda ışınlanıp kendimi antika dükkanı gibi bir yerde camdan bir tezgahın üzerinde buluyorum. dükkanın sahibi yaşlı, kıvırcık beyaz saçlı, kafasında ressam şapkası (: elinde de piposu var.(kendisinin walt disney olduğunu düşünüyorum görünce) demek sonunda gelebildin diyo bana. o sırada mickey mouse ile jerry bir rafın ucunda görünüp sonra gözden kayboluyolar. jones(jerry ismi aklıma gelmedi rüyada (: ) da burdaymış diyorum onu görünce. biraz gülümsüyor.
bu sırada başkaları benim gibi ışınlanmasın diye, gidip barda içtiğim limonatayı almaya karar veriyorum ki birisi daha benim gibi beliriyor mekanda. uzun saçlı gözlüklü, nerd denilen tiplerden bir arkadaş. sonra üçümüz yola çıkıp bir esrarı çözmeye karar veriyoruz!!.
yolda bu arkadaş bir kaç tane internet sitesinden bahsediyo ateşli ateşli. bak adresleri bile şöyle bağlantılı felan diyo ipucu bulmuş gibi. daha sonra uzun bir patikanın başına geliyoruz. patikanın sağında yüksek bir duvar, duvarın ardında biraz uzakta da bir cami var ve ezan okunuyor. patikanın giriş kısmı çarşaflı kadınlarla dolu, biraz içerlere doğru ise sırtını duvara yaslayıp gizli gizli sigara içen belki 100lerce genç var.
sonra ileriye yukarıya doğru başımızı kaldırıyoruz. çok uzaklarda, muhtemelen atmosferin dışında ,uzayda, aşağıdan yukarıyo doğru gittikçe daha büyük, sarı turuncu mavi şeklinde sıralanmış 3 tane devasa balon görüyoruz. hafiften birbirlerinin önüne geçmişler bu balonlar. biraz puslu görünüyolar. balonlar yuvarlak yastık şeklindeler ve üzerlerinde gülen bir yüz ifadesi var. fin.

Hiç yorum yok: